最令我心痛的是,不是見到客人穿著不合適的鞋墊,而是穿著一對『扮訂造』的鞋墊。

昨日有個客嚟檢查。我在這裡想說的重點不是他的症狀,而是他現正穿著的鞋墊。

『我早兩個月去左XX度訂腳整左對鞋墊,但係到依家都著得唔舒服,唔知點解?』

他攞左隻鞋墊比我睇(如圖)。

我看左一眼:『佢點樣同你整?』

『佢望左我隻腳,扭兩下,再放一張紙入塊板幫我印對腳印出嚟,之後隔2星期就俾左呢對鞋墊我。』

我無言。

我苦苦經營了這檔口仔都已11年,最低限度都知道做生意點都要有一個底線,其中一個就是要『過到自己良心』。唔講什麼商品條例,拿一個現成外殼(啤上字的,要開模具大批量生產才會有的),貼上面層,仲要客人等兩星期就完成,仲要客人俾訂造鞋墊的價錢,仲要係著得唔舒服,點解可以咁樣?

這是什麼道理?這種欺騙行為,不單只傷害到個客,亦傷害到我們這個行業,令人以為訂造鞋墊就是那麼兒戲的過程,輕易抹殺掉我們一直以來的堅持及努力。

或許有很多人,甚至是醫生或治療師,認為鞋墊只是一個簡單的賺錢工具,只是有個足弓支撐一下,『包裝』一下就可以賺個一兩千圓。如果如此簡單,那我仲點解要繼續堅持訂造鞋墊服務?

別人怎麼做我控制不到,我能做的,就盡力做到更好,幫到人之餘問心無愧。如果你們懷疑自己在其他地方訂造,正在穿著的,不是真正取腳模造的『訂造鞋墊』,可以將你們的鞋墊正反面拍個照,PM或WHATSAPP俾我,我幫你睇。你們真金白銀買的鞋墊,我都衷心希望能物有所值。

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。

zh_HKZH
en_GBEN zh_HKZH
X
查詢及預約時間